Alla inlägg den 29 juni 2007

Av Amanda Lindberg - 29 juni 2007 20:32

Jag imorgon bar det av. Nastan allt ar urplockat ur lagenheten nu. David ar pa hemvag fran Colchester, han har flyttat dit nastan allting idag. Ar lite orolig att jag kunde ga ut pa internet, bredbandet borde vara nere nu for det ska flyttas till imorgon. Men det ar ju nastan alltid problem med bredbandsbolag- det ar nog ett internationellt fenomen. Har precis varit till gymmet och nu kakat en skal flingor. David tror att han ar hemma till nio, sa jag har lovat att ha maten klar till dess at oss och Davids pappa , for han har hjalpt David idag, och innan dess maste jag packa de sista grejerna, som lite prydnadssaker och sant, for de far aka med oss i en liten lada imorgon. Jag ville bara sitta ner i fem minuter forst, hatar att stressa men hela veckan har varit lite stressig, utom nar jag varit pa jobbet. Ack den vackra ironin.

Ovido - Quiz & Flashcards