Alla inlägg den 22 juni 2007

Av Amanda Lindberg - 22 juni 2007 11:13

Skont med fredag. Fast ibland tycker jag att fredagar ar lite av en besvikelse. Man ser framemot helgen sa mycket, men sedan nar den faktiskt kommer sa lever den inte alltid upp till alla ens forvantningar.

Kanns i alla fall battre idag. Nar jag kom hem igar fick jag en stor kram av David- det kandes bra =)


Jag var ute och at lunch med Kieran igar, och det gjorde mig ocksa pa battre humor. Det kanns sa skont att ha en man att klaga over man till. Hehe
Han bara skrattade och sa att hans flickvan hade kort med the silent treatment i flera ar, och nu hade han borjat med att nar hon antligen var "redo att prata igen" sa var inte han det.

 "Ibland har vi gatt i en vecka utan att prata med varandra," sa han glatt.

Det ar ju att ta i lite val, tankte jag, men roligt att hora om anda. 


Mindre bra ar att hans morforaldrar bjod over oss pa lunch pa sondag. Jag vill inte ga. David fragade mig, nar han var i telefon med sin morfar, om vi ville aka dit pa sondag. Som att ett nej fran mig hade spelat nagon roll. :P


Hur som helst, nar jag kom till jobbet imorse sa fick jag antligen klart for mig varfor vi har ett gammalt fotbollsmal med nat ute pa borggarden. Dar stod namligen min nagot excentriska chef och ovade golfsvingar, och bollarna hamnade ju da i fotbollsnatet. Jag undrar om han nagonsin jobbar egentligen! =)


Ska ju saga upp mig fran mitt jobb nasta vecka eftersom vi flyttar. Kommer jobba har tre veckor efter det, men det kommer ta mig cirka 1,5 timme enkel resa, sa tre timmars resvag varje dag till och fran jobbet, och det ar inte vart det. Dessutom ar jarnvagskostnaderna skyhoga, plus att jag ju borjar plugga i host. Ska se om jag hittar ett tempjobb i Colchester under september. Ska ju hem till Sverige ett par veckor i Augusti. =) Ser framemot att aka, vill ata fil! Det finns ingen fil har =/ Jag vill traffa min hund och mina foraldrar ocksa saklart. Har inte velat aka hem tidigare for jag ville bo in mig ordentligt har forst. Kandes som att det bara skulle bli jobbigare att gora England till hemma om jag akte till Sverige tidigare. Kandes ju lite jobbigt har i borjan, saknade Sverige, men nu kanns det battre.


Hm ska forsoka se ut som att jag jobbar lite nu...

Ovido - Quiz & Flashcards