Alla inlägg den 17 juni 2007

Av Amanda Lindberg - 17 juni 2007 20:29

Jajjamensan i fredags var det dags.

Det bar hem till Davids foraldrar.

Oftast nar det handlar om att traffa Davids familj sa gruvar jag mig i forvag. Jag gillar Davids familj- i sma doser och inte sa ofta.

Men den har helgen sag jag faktiskt fram emot det. Det kandes inte sa jobbigt, och det var inte sa jobbigt heller. =)
Vi kom dit fredagkvall, kopte kinamat och sag en film och gick och lade oss.


Sahar ar det nar det galler David. Om vi ska gora nagot pa helgen, sa ska David alltid upp sa himla tidigt, helst klockan sju (minst)- fast det ar helg. Jag vet inte riktigt varfor, men jag antar att han vill fa det klart nagon gang.

I lordagsmorse var vi sa tvungna att ga upp i ottan saklart, for vi skulle till IKEA och innan det ville David tvatta bilen och sedan skulle han klippa sig ocksa, och gick vi upp tidigt skulle vi komma till IKEA i tid.

Mhm jaha sa jag.

Upp gick vi. At frukost, men kom inte ivag till frisoren forran klockan 11. David ar inte sa snabb pa morgonen...

A andra sidan blev ju bilen valdigt ren.

Dessutom... David gick till en herrsalong for att klippa sig och de gick med pa att klippa mig ocksa! En impulsklippning, men ooooh sa bra det blev.. pa en herrsalong! =) Nu ar det kort. Kanske postar en bild senare. =)

Sedan var vi ju tvungna att aka tillbaka till Davids foraldrar och ata lunch innan vi, klockan halv fyra, antligen kom ivag till IKEA.

Val dar hittade vi en fin bokhylla och tva jattefina garderober.

Problemet var att nar vi val kopt allting sa kunde vi inte fa in det i bilen... sa David var tvungen att kora hem halften av grejerna och sedan komma tillbaka och hamta resten, och hamta mig. Typiskt!
Tog i alla fall bara fyrtio minuter for honom fram och tillbaka. 

Sa nu ligger vi bra till, och vi flyttar om tva veckor! =)) 


Ovido - Quiz & Flashcards