Direktlänk till inlägg 6 augusti 2007

Sol

Av Amanda Lindberg - 6 augusti 2007 11:57

Har legat och solat i en timme nu. Har gjort lite aktivt solande de senaste dagarna faktiskt. Jajjamensan, jag som velat vara blek så länge! Men nu tänkte jag att jag ska göra en liten förändring. Har haft nästan vit hy och rött hår under vintern men nu är jag blond och jag tänkte testa hur det ser ut att vara solbränd igen. Blir ju det så himla lätt men jag har inte solat på ett par år. Har hållt mig i skuggan för jag ville inte bli brun (sedan är faktiskt inte direkt solljus sådär jättebra för hyn). Så nu ligger jag och njuter i solen, men med stark solskyddsfaktor såklart.


Jag och mor min var och såg "Evan- den allsmäktige" igår på bio. Ganska bra =)

Ska träffa en kompis idag senare, hon jobbar till klockan tre, sedan ska vi åka och bada! Ska bli roligt, vi har inte träffats sedan december innan jag flyttade. =)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda Lindberg - 21 augusti 2007 11:51

Vi kom hem i lordags mitt pa dagen men sedan pa kvallen kunde jag inte sova trots att jag varit uppe sedan klockan fyra pa morgonen. Jag var jatteledsen helt enkelt. Nar jag ar valdigt upprord, eller glad ocksa for den delen, sa ar mitt satt att hant...

Av Amanda Lindberg - 21 augusti 2007 11:26

Suck. Jag forsoker vanligtvis att inte tycka synd om mig sjalv men idag ar det banne mig svart. Forsoker hitta ett tempjobb, och ska pa registrering hos en agnecy klockan 15.30 idag, som jag hoppas gar bra. Har jag tur ringer de redan imorgon och sag...

Av Amanda Lindberg - 18 augusti 2007 21:44

Ja nu ar jag har igen. Kanns bade bra och jobbigt att vara hemma, for det ar ju egentligen hemma nu, men nu nar jag varit i Sverige sa kommer jag sakna det mer igen. Har varit uppe sedan klockan fyra imorse, var hemma i lagenheten igen runt lunchtid...

Av Amanda Lindberg - 9 augusti 2007 10:57

Nu är David på väg till flygplatsen! Hans plan avgår om ett par timmar. =) Ska bli jättekul att träffas igen! Känns som en evighet trots att vi sågs för en vecka sedan, men jag tror det alltid kommer vara sådär. Det blir nog så när man, som vi, bodde...

Av Amanda Lindberg - 7 augusti 2007 21:08

Ja imorse bar det av till stranden. Mor min köpte med lunch, varsinn sallad, det är lagom så här i värmen, för varmt är det! På stranden var det en massa folk som vanligt, mycket barnfamiljer och ungdomar. Det är en populär badplats där vi var. Var e...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2007
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards