Alla inlägg den 2 augusti 2007

Av Amanda Lindberg - 2 augusti 2007 20:45

Men det har varit ganska skönt faktiskt. Tror jag börjar hitta tillbaka till det lugna tempot här i Lindesberg. Har målat lite, kollat nere på stan och sådär.

Imorgon ska jag och mor min åka upp till klädaffären, de ska släppa lös mig bland alla kläder så jag kan plocka lite snyggt har jag blivit lovad. =)

Har varit mysigt att spendera mest tid med Putte idag, känns skönt att vara med hunden igen men jag vet ju att jag måste lämna honom bakom mig när jag åker om två veckor... Dessutom vågar jag inte flyga honom till England nu med hans epilepsianfall. När man flyger hundar till England måste de nämligen sitta i fraktutrymmet, och vem skulle se där om han fick ett epilepsianfall? Jag tror att de triggas av extrema förhållanden, och jag vill inte komma till England bara för att upptäcka att Putte är död. Så jag tror att Putte får nog åka färja när tiden är mogen, men det blir den nog inte förrän nästa sommar...

Av Amanda Lindberg - 2 augusti 2007 14:17

Jaha, nu är jag hemma. Känns lite skumt, speciellt att skriva med ett svenskt tangentbord! Har ju haft ett engelskt i flera månader, och förutom å, ä, ö så sitter en del andra tangenter på andra ställen.


Det känns rätt skönt att vara hemma =) Ska träffa lite gamla kompisar under dagarna som kommer. På lördag ska jag ut på strandfest hos en kompis vars pojkvän fyller 20. Ska bli kul!
Har oroat mig lite att jag inte ska ha något att göra innan David kommer men jag tror att det löser sig. Han kommer ju hit nästa torsdag, och jag tror jag kommer ha fullt upp till dess, fast i en lite lugnt takt. Det kommer kanske ta ett par dagar att vänja sig vid nu, tempot här är ju lite annorlunda än i London...

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2007
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards